Wereldreis!

15 augustus 2017 - Mierlo, Nederland

Liefs Anne

1. Reislogger:
    24 juli 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Leony:
    25 juli 2017
    Happy journey!!!
  3. Kristel:
    1 september 2017
    Lieve Anne, Ik ga je missen, maar wil je wel een ontzettend mooie reis toe wensen!
    Liefs, de buuf
  4. Evelyne:
    1 september 2017
    Ga je volgen! Geniet ervan (en een beetje voorzichtig in India )!
  5. Kimmy:
    1 september 2017
    Geniet van dit prachtige avontuur!!!
  6. Jolanda:
    1 september 2017
    Heel veel plezier Anne geniet ervan en we volgen je graag!
  7. Inge:
    1 september 2017
    Geniet van elk nieuw stukje wereld dat je gaat ontdekken! Wij gaan je volgen en genieten zo een beetje mee!
  8. Margo en Jacques:
    1 september 2017
    super, Anne! Wat zal jij rijk aan ervaringen terug komen! En we gaan je volgen, want we zijn zooooo nieuwsgierig!
  9. Ton:
    1 september 2017
    Heel veel plezier Anne, geniet ervan.
    En tot volgend jaar
  10. Manou:
    Lieve Annekoek,

Ik ga je zoooooveel lol, wijsheid, ervaringen en herrinneringen wensen... Ik ga alles volgen wat ik ben me toch knetter de pletter nieuwsgierig naar je verhalen...
    Vind je zooooo stoer!! Trots op jou moppie ⛵ liefs Poosje
  11. Henri:
    1 september 2017
    Heel veel plezier in India en wij zullen aan je denken. Wat een avontuur. Geniet ervan en tot eind september. Groetjes Henri en Greet xx
  12. Winny:
    1 september 2017
    Heel veel plezier. Geniet.
  13. Wouter:
    Floo.. correctie! Anne!! ,

Veel plezier met de geweldige reis die je voor de boeg hebt. Helaas niet op de lange latten dit seizoen!

Ik zal je blog volgen.

Groeten,

Wouter!
  14. Corine Bosch:
    Lieve Anne,
    Wat ga jij een geweldig jaar beleven. Ik kijk uit naar jouw verhalen en prachtige foto's. Geniet van alles wat je meemaakt. Goede reis! Heel veel liefs, Corine
  15. Robert, Inge en de kids:
    Lieve Anne,

Heel veel plezier...geniet ervan en heeel veel foto's maken (kun je daarna een jaar bezig zijn met fotoboeken maken )
  16. Ine de greef:
    1 september 2017
    Lieve Anne wij wensen je een weer geweldige reis toe,weer een geweldig avontuur tegemoed dat is echt Anne...toch!!!Pas goed op je zelf..en een hele fijne reis.Groetjes Theo&Ine xxz
  17. Marielle:
    Lieve Anne,
    Super leuk om jou te volgen natuurlijk! Geniet van de mooie reizen die je allemaal gaat maken. Benieuwd naar alle verhalen en de mooie foto's. Zorg goed voor jezelf en kom gezond en tevreden weer terug! Dikke kus van je sinds vandaag officiële collega Marielle !xx
  18. Henri:
    2 september 2017
    Hoi Anne wij wensen jou heel veel plezier in India. geniet van alle mooie dingen. En tot ziens eind september voor het grote avontuur. Liefs Henri en Greet
  19. Kim:
    2 september 2017
    An, fantastisch dat je weer op reis gaat. Ik ga je missen schat! Heel veel plezier! Liefs
  20. Lonneke:
    2 september 2017
    Super Anne, ga genieten van deze mooie reis! Heel veel plezier! Hou ons op de hoogte ! Have fun ik kijk uit naar je mooie verhalen
  21. Lous en Arie:
    Lieve Anne
    Fijn dat we op deze manier kunnen meegenieten van jouw droomreis. Veel plezier en een goede reis!
  22. Jan Meulendijks:
    Hallo Anne,
    Veel plezier op jou wereldreis, geniet ervan en als je Susan en Jimmy tegen komt dan doe ze maar de groeten. Maar dat zal de eerste tijd nog wel niet zijn want die zijn vandaag begonnen in NY.
    Groetjes Louise en Jan.
  23. Maartje:
    3 september 2017
    Eindelijk is het zo ver Anne! Geniet van deze geweldige reis. Fijn dat we op deze manier een beetje mee kunnen genieten.
    Liefs van Maartje xx
  24. Marion:
    3 september 2017
    Heyyy Anne, ik ga je zeker volgen! Geniet van deze fantastische reis... kijk nu al uit naar je foto's! X
  25. Freek Claassen:
    Ha. Ben je d'r al?? :)
    Geniet ervan maar dat komt wel goed!
  26. Maud:
    4 september 2017
    Lieve Anne,
    Geniet van alle geweldige plekken die je gaat zien en alles wat je gaat meemaken! Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!! Fijne reis en tot over een jaartje! Liefs, x Maud
  27. Annemieke:
    5 september 2017
    Ha Anne, goede reis gehad? Backpack weer ontvangen?
    Ben benieuwd waar je nu bent...
    groetjes, Annemieke
  28. Jenny de kinderen:
    Lieve Anne
    Hoe is het daar in India?Weer veilig geland.
    Nu begint het eindelijk jouw mooie droom.
    Heerlijk genieten daar dan genieten wij hier ook met jouw mee.
    Dikke knuffel van ons allemaal x
    Groetjes Jenny en de rest van de bende van ellende
  29. Herma op ten Berg:
    Lieve Anne! Veel
    Plezier en suc6 ! Spannend gebeuren!
  30. Lianne:
    8 september 2017
    Lieve tante Anne,

Heb je al iets moois gezien. Ik kijk elke dag of je een berichtje plaatst. Ik vind het wel spannend.

Kus lize
  31. Thea Mommersteeg:
    15 september 2017
    Lieve Anne,
    Geniet van je avontuurlijke reis, samen met je Glorix doekjes😅
    Ik kijk uit naar ken verhalen!
  32. Herma op ten Berg:
    16 september 2017
    oh Anne , ik zie het helemaal voor me, jij tussen de ratten...hilarisch ( voor mij dan ... Hopelijk genoeg doekjes in je koffer....Doe het je niet na trouwens! geniet ervan! Kijk uit naar nieuw verhaal! Liefs!